گارانتی و ضمانت

سوشیما کمپانی در کنار تولید و تامین محصولات با کیفیت و با توجه به اطمینان خاطر کاملی که از تمامی محصولات خود دارد ، اقدام به گارانتی و ضمانت محصولات خود نموده است که شامل دارای ضمانت اصالت کالا و ضمانت تعویض محصول میباشد.

  • پس از خریداری محصولات سوشیما صنعت باید از قسمت ثبت گارانتی سایت (در پروفایل کاربری خود) اقدام به فعال سازی گارانتی محصول نمایید.
  • جزئیات شرایط گارانتی هر محصول در بروشور همراه محصول ثبت شده است میتوانید بروشور هر محصول را از صفحه مربوط به محصول مورد نظر از سایت سوشیما دانلود کنید.
  • تعویض هر کالا با کالای دارای همان مشخصات میباشد.
  • تعویض کالا بدلیل انتخاب اشتباه مشتری امکان پذیر نمیباشد لطفا در انتخاب محصول به جزئیات مورد نیاز محصول انتخابی قبل از ثبت نهایی سفارش دقت نمایید.
  • بدلیل غیر قابل تعمیر بودن محصولات،تمامی محصولات واجد گارانتی تعویض میشوند.

شرایط و ضوابط گارانتی:

موارد نقض گارانتی:

سوشیما کمپانی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری شما مشتری گرامی خواهشمند است شرایط و ضوابط گارانتی محصولات رعایت شود تا در دریافت خدمات با مشکل مواجه نشوید و همچنین میتوانید از قسمت نظرات سایت هرگونه پیشنهادات و انتقادات مدنظر را با ما در میان بگذارید و مارا در ارائه بهتر خدمات و محصولات یاری بفرمایید.

Digital Solutions
Boost your Success

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar

Themes
Users
Active Installs

Our Team

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.